loading...
***دری به سوی علم و تفریح ***
تبلیغات

عرفان بازدید : 510 نظرات (1)

راهنمای ایجاد وبلاگ

شما باید ابتدا به یکی از سرویس های وبلاگدهی مراجعه کنید مانند:

www.rozblog.com www.blogfa.com

www.loxblog.com www.pesianblog.com

www.parsiblog.com www.niniblog.com

www.mihanblog.com و....

سپس در صفحه ی نخست آن سایت ها برروی کلمه ی ایجاد وبلاگ جدید یا ثبت وبلاگ جدید یا ثبت نام یا ثبت سایت جدید کلیک کرده و مشخصات خود را کامل کنید.

نکته:در بعضی از سیستم ها مثل رزبلاگ نام کاربری به عنوان آدرس سایت جایگزین می شود

راستی به شما توصیه می کنم از رمز عبور های ساده مثل 123 و تاریخ تولد و... پرهیز کنید زیرا اگر رمز عبور تان را فراموش کردید می توانید ان را از بخش فراموشی رمز عبور دریافت کنید ولی اگر رمزتان ساده باشد وکسی آن را پیدا کند به راحتی می تواند وبلاگ شما را حک کند.        البته تبلیغات نشود من به شما رزبلاگ را پیشنهاد می کنم چون هم امکانات زیادی داره و کار با اون راحت ترهاز روی تجربه می گم چون من همه ی این سیستم ها رو امتحان کردم و دیدم رزبلاگ از همه بهتره.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید و مرا از نظراتتان بهره مند سازید باتشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیش تر چه مطالبی رو دست دارید؟؟
    نظرتون در مورد قالب چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 136
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 1,506
  • بازدید سال : 10,267
  • بازدید کلی : 206,214
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    به این سایت رأی بدهید